2012. augusztus 11., szombat

~Díjak~

Sziasztok!
Nem tudom mit is "mondjak" ...valami csodálatos érzés, hogy egyszerre három díjat kaptam.!:) Nem számítottam rá, viszont rettentően örülök!:) Nagyon köszönöm Sziilvii13Abia *Mersany Elizaa
Én egyszerre csinálnám meg ha nem gond :D..persze a kérdéseknél mind a 33-ra válaszolok :)





1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1.,
1.  Nem nagyon szeretem a nyarat. (ne kövezzetek meg :D)
2. Amerikában fogok élni ha beledöglök is:D
3. Rendezvényszervező szeretnék lenni, vagy bíró :)
4. Én elégedett vagyok az életemmel.
5. Imádom az olimpiát..most is azt nézem :)
6. Nagyon várom a sulit.
7. Imádom megvenni a sulis cuccokat :D
8. Szeretek beszélni, és hamar barátkozok :)
9. Sok mindent kipróbáltam pl: tánc,vívás..., de a mazsorett volt a kedvencem :)
10. Imádom a barátaimat♥
11. És titeket:)


2.  itt 27 kérdésre válaszolok mert 3 díjat kaptam :) ( egyik író csak 6 kérdést írt! )
 
1. Miért pont arról írod a blogod, akiről? Igazából nem tudom. Harryhez volt kedvem!:)
2. Mióta írsz blogo(ka)t? Ez az első...kb 2 hónapja :)
3. Miért kezdted el írni a blogot? Kedvet kaptam hozzá :D Matek órán elkezdtem írni egy Niallös blogot ami 25. részig meg van írva. De valamiért neki kezdtem ennek...És a Niallös ott pihen a füzetemben :)
4. Kedvenc sport? kézi,vívás
5. Beszélsz nyelvet olyan szinten mint magyarul? sajnos nem, de tervbe van :D
6. Kedvenc időtöltés? barátaimmal lenni♥
7. Kedvenc külföldi hely? ....Ez kérdés? :DD AMERIKA♥
8. Valami közös személyes élmény az 1Dvel esetleg? Egyszer rám esett az egyik poszter..xd
9. Ki a kedvenced a csapatból? (már ha meg tudsz nevezni 1et :)) Niall:)
10. Miért pont ő? Mert ő volt az aki valamiért megfogott, de mindegyiket imádom!
11. Egyéb együttes akit szeretsz? The Ramones :"DDDD csak is az SzJG miatt♥
1, Mi inspirált a blogírásra? a többi blog, és egy unalmas matek óra. :"D
2, Régóta írsz már?Ha igen, akkor miről szólt az első történeted?  Az első is fanfiction volt csak Niallös :)
3,Szeretsz olvasni?Ha igen, ki a kedvenc íród és melyik a kedvenc könyved? Nagyon! Leiner Laura- Szent Johanna Gimi. egyszerűen imádom, mindenkinek el kell olvasnia!♥
4,Van testvéred?Ha igen, hány, és hogy hívják ő(t)ket? Egy öcsém, Gergő. És egy féltesóm..nővérem, Vivien. :))
5,Kedvenc ország, város? mivel USA az kontinens ezért nem mondhatom..akkor legyen országnak : Görögország. Város: Los-Angeles
6,Mennyi könyvet olvastál már el?És ezek közül melyik az ami a legjobban tetszett és melyik kevésbé? Sokat...legkevésbé a Tartuffe, és a legjobban a Szent Johanna Gimi( SzJG)
7,Kedvenc sztár?  nem tudok egyet kiemelni :D
8,Kedvenc Film? Másnaposok 2 ;D
9,Van twittered?Ha igen, mi a neved?(Szeretnélek bekövetni ha van:P) Van :) @HorvathNicole
10,Ki a példaképed?És miért pont ő? Anyukám...szerintem ez érthető :)
11,A történeted írásakor hallgatsz zenét?És ha igen, általában milyet szoktál? Változó :D1.Szereted a gyerekeket? Igen, nagyon :)
2.Van tesód? Van.
3.Ha van tesód mi a neve/nevük? Gergő, és Vivien :)
4.Van kisállatod? Egy kiskutyám ♥
5.Mit tennél ,ha lenne egy aranyhalad, de megfulladna?(xd) Nem lenne aranyhalam :"D
6.Kutya vagy macska inkább? Csak is kutya!♥:)
3.,
1. A célod, amit mindenképpen elakarsz érni?
2.Mitől félsz a legjobban?
3.Van testvéred?
4.Milyen nyelven beszélsz?
5.Miért kezdtél el blogot írni?
6.Kedvenced a bandából?
7.Kedvenc számod?
8.Tervezel még más blogot is írni?
9.Nézed az olimpiát?
10.Kedvenc sport?
11.Mi akarsz majd dolgozni?


4., Én csak 3 embernek fogok küldeni, mert olyanoknak szeretnék akik tényleg megérdemlik!:)

Allie
Tadrihh1Dlove
1derful_hu


Nem sokára jövök a következő résszel, addig is sziasztok! xx



4 megjegyzés:

  1. Közös élmény 1Dvel? - egyszer rámesett az egyik poszter xD sírtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos csak ilyen élményekről tudok beszámolni...MÉG!:"D

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat! A közös élményeden a fiúkkal én is felnevettem.:DD Őrült vagy.:D

    VálaszTörlés